Proiectul se va desfășura în perioada septembrie 2025 – august 2026 și are ca obiectiv consolidarea capacității antreprenorilor sociali și a organizațiilor de economie socială prin consultanță, mentorat și activități de educare la nivel național. Inițiativa este însoțită de o campanie de comunicare și promovare, menită să sprijine dezvoltarea durabilă a economiei sociale și să promoveze incluziunea, inovația și responsabilitatea socială în mediul antreprenorial.
Pe parcursul implementării, cel puțin 50 de antreprenori sociali vor beneficia direct de servicii personalizate de consultanță și mentorat, iar 500 de beneficiari finali, alături de o audiență extinsă de până la 100.000 de persoane, vor fi atinși prin activitățile de comunicare și diseminare la nivel național.
Impactul proiectului se va reflecta în creșterea competențelor antreprenorilor, dezvoltarea unei rețele colaborative de organizații sociale și amplificarea rolului economiei sociale în România, prin sprijinirea unor inițiative sustenabile cu impact real.




CEC Bank susține inițiativa SFA, AFIN și ADV Group pentru consolidarea antreprenoriatului social în România.
Iași, septembrie 2025 – Social Finance Association (SFA România), în parteneriat cu AFIN IFN S.A. și Fundația „Alături de Voi” România (ADV România), anunță lansarea proiectului „C.E.C. – Consolidăm, Educăm, Conectăm antreprenorii sociali la resurse sustenabile”, derulat cu sprijinul CEC Bank, sponsor principal al inițiativei.
Proiectul se va desfășura în perioada septembrie 2025 – august 2026 și are ca obiectiv consolidarea capacității antreprenorilor sociali și a organizațiilor de economie socială prin consultanță, mentorat și activități de educare la nivel național. Inițiativa este însoțită de o campanie de comunicare și promovare, menită să sprijine dezvoltarea durabilă a economiei sociale și să promoveze incluziunea, inovația și responsabilitatea socială în mediul antreprenorial.
Pe parcursul implementării, cel puțin 50 de antreprenori sociali vor beneficia direct de servicii personalizate de consultanță și mentorat, iar 500 de beneficiari finali, alături de o audiență extinsă de până la 100.000 de persoane, vor fi atinși prin activitățile de comunicare și diseminare la nivel național.
Impactul proiectului se va reflecta în creșterea competențelor antreprenorilor, dezvoltarea unei rețele colaborative de organizații sociale și amplificarea rolului economiei sociale în România, prin sprijinirea unor inițiative sustenabile cu impact real.